Tas, ka “Microsoft” regulāri veic izmaiņas savās sistēmās, var radīt problēmas vecajiem lietotājiem. Pēdējā laikā visai izplatīta problēma ir tāda, ka arī tie lietotāji, kas agrāk ir aktivizējuši “Xbox Live Gold” abonementu, nevar vairs aktivizēt kodus, jo kontam ir divi reģioni – “Xbox” konta reģions un “Microsoft” konta reģions. Šajā bloga ierakstā mēs soli pa solim parādīsim, kā šo problēmu atrisināt.
Ja aktivizējat “Xbox Live Gold” kodus pirmo reizi, tad der vispirms izlasīt mūsu ierakstu: Kā izmantot Xbox Live Gold pakalpojumu Latvijā? Tur arī atradīsiet pamācību, kā “Xbox” konta reģionu pārbaudīt un, ja nepieciešams, nomainīt.
Kā īsti izpaužas šī problēma?
Piemēram, pieņemsim, ka jūsu “Xbox” konta reģions ir reģistrēts Apvienotajā Karalistē (UK). Taču, kad dodaties uz lapu https://redeem.microsoft.com aktivizēt kodu, iekavās aiz jūsu e-pasta adreses ir norādīta Latvija un parādās paziņojums, ka kods ir jāaktivizē “Xbox” konsolē. Mēģinot aktivizēt kodu konsolē, tas neizdodas, jo kontā ir radies konflikts starp diviem reģioniem.
Kā atrisināt šo problēmu?
Šeit nekas cits neatliek kā vien pārbaudīt visas vietas, kurās kontā var būt norāde uz Latviju:
- Lapā https://live.xbox.com/Shell/ChangeLocale atzīmējiet kā reģionu pēc noklusējuma to pašu valsti, kurā ir reģistrēts jūsu konts. Mūsu piemēra gadījumā tur būtu jāizvēlas Apvienotā Karaliste (UK), jo tieši šī valsts ir norādīta kā “Xbox” konta reģions.
- Lapā https://account.microsoft.com/profile/ pārliecinieties, ka arī jūsu “Microsoft” konts atrodas tajā pašā reģionā, kurā “Xbox” konts. Mūsu piemēra gadījumā tur vajadzētu būt Apvienotajai Karalistei.
NB! Pasta indeksam ir jābūt reālam atbilstošās valsts pasta indeksam (Latvijas pasta indeksu nevar saglabāt zem Apvienotās Karalistes reģiona). To, kādi pasta indeksi tiek izmantoti katrā valstī, var atrast ar Google meklētāja palīdzību. Pasta indekss ir reģionāls, nevis personīgs, tāpēc nav jāuztraucas, ka izmantojat svešam cilvēkam piederošu indeksu.
- Šeit atjaunojiet savu billing address: https://commerce.microsoft.com/PaymentHub/Profile?ref=xboxsettings. Tur var būt norāde “LV – personīgais konts”, “GB – personīgais konts” utt. – vienkārši izvēlieties atbilstošā reģiona kontu un tad atjaunojiet adresi. Arī šeit ir svarīgi, lai tiktu ievadīts reāls atbilstošās valsts pasta indekss, pārējā adrese var būt arī Latvijas adrese. Lapa var arī prasīt ievadīt tālruņa numuru. Šādā gadījumā vienkārši priekšā lieciet Latvijas tālruņa kodu +371 un tad ievadiet savu tālruņa numuru.
Kad esat pārbaudījis un nomainījis visus iestatījumus, tad varat iziet no sava konta, pāris minūtes pagaidīt un tad no jauna ieiet savā kontā. Kontā ieteicams ieiet no inkognito loga (Ctrl+Shift+N), lai izvairītos no saglabātajām sīkdatnēm. Aiz e-pasta adreses tagad ir jābūt redzamam konta reģionam. Ja tas tā ir, tad kodu tagad ir iespējams aktivizēt. Ja mēģināt kodu aktivizēt konsolē, tad arī šajā gadījumā ir ieteicams no konta iziet un ieiet, lai konts atjaunotos.