Sazinies ar mums
Sazinieties ar mums, izmantojot tērzēšanas logu, kopīgojot šādu informāciju:
-
Pasūtījuma numurs [Jūsu pasūtījuma numuru varat atrast pasūtījuma apstiprinājuma e-pastā vai maksājumu darījumu vēsturē]
-
Spēles kods
-
Jūsu konta e-pasta adrese sadaļā Points [ja jums tāda ir]
Ja jums ir jautājums par nederīgu kodu/atslēgu, pievienojiet tālāk norādītos ekrānuzņēmumus. Lūdzu, ņemiet vērā, ka mums ir nepieciešams ekrānuzņēmums, kas ir pilnekrāna momentuzņēmums.
-
Par to, kā ievadījāt kodu
-
Par kļūdu, kas parādās
-
No iepriekšējām spēlēm, kas tika aktivizētas agrāk (platformā, kurā mēģināt aktivizēt kodu)
Aprakstiet savu jautājumu.
Lai iegūtu plašāku informāciju par to, kā iesniegt sūdzību, lūdzu, izlasiet informāciju šeit: How to place a complaint when the activation code does not work | Punktid Blog