Frequently Asked Questions | Punktid
PC
Cits

Biežāk Uzdotie Jautājumi

PASŪTĪŠANA

Vai man pasūtījuma veikšanai ir jāizveido lietotāja konts?

Tas nav jādara - mūsu lapā pasūtījumus ir iespējams veikt arī tad, ja neesat reģistrējies par lietotāju.

Kā es saņemšu pasūtīto preci?

Visas pie mums pārdošanā esošās preces ir digitālas, pēc pasūtījuma iesniegšanas tās tiek nosūtītas uz e-pastu. Uz e-pastu tiek nosūtīts unikāls kods, kuru varat aktivizēt atbilstošajā vidē (pie katras preces ir redzama “Koda aktivizēšanas instrukcija”), pēc kā ir iespējams lejuplādēt spēli.

Cik ātri preces tiks piegādātas?

Visas noliktavā esošās preces tiek nosūtītas uz e-pastu tūlīt pēc maksājuma veikšanas jebkurā dienā un jebkurā laikā. Reizēm e-pasta saņemšana var prasīt 1-30 minūtes atkarībā no interneta savienojuma ātruma un noslogojuma. Tās preces, kuras neatrodas noliktavā, tiek nosūtītas uz e-pastu pie pirmās iespējas - parasti vienas stundas laikā.

Kur es varu apskatīt sava pasūtījuma statusu?

Lapā https://punktid.lv/orderstatus jūs varat pārbaudīt sava pasūtījuma statusu un, ja nepieciešams, vēlreiz nosūtīt kodus uz savu e-pastu. Visus veiktos pasūtījumus un kodus redzēsiet arī tad, ja izveidosiet sev lietotāja kontu. Izveidojot jaunu kontu, jūs tūlīt redzēsiet arī visus iepriekšējos pasūtījumus, kas veikti ar to pašu e-pasta adresi.

Vai kodus ir iespējams arī dāvināt?

Jā, protams! Visus kodus, kurus pārdodam, varat izdrukāt kupona veidā. Pēc koda iegādes uz jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīta koda saite. Atverot saiti, jūs redzēsiet kodu, kam blakus ir dāvanas ikona. Uzspiežot uz ikonas, ir iespējams noformēt kuponu, kurā ir iespējams ierakstīt arī savu novēlējumu.

Vai ir iespējams atnākt arī uz jūsu veikalu?

Šobrīd mēs darbojamies vienīgi kā e-veikals, tāpēc mums nav neviena fiziska veikala vai noliktavas, kuru iespējams apmeklēt.

SAMAKSAS VEIKŠANA

Kā es varu samaksāt par preci?

Mums ir visu lielāko banku maksājumu saites. Līdzās tam piedāvājam iespēju veikt samaksu ar "Pocopay" mobilo maksājumu, ar "PayPal", "Bitcoin" vai bankas pārskaitījumu. Visi maksājumu veikšanas veidi ir apkopoti šeit: https://punktid.lv/samaksas-veidi

Es veicu samaksu ar bankas pārskaitījumu. Kāpēc vēl neesmu saņēmis kodu?

Visus ar bankas saiti veiktos maksājumus banka apstiprina automātiski. Ja maksājums tiek veikts ar pārskaitījumu, tad maksājuma saņemšana prasa ilgāku laiku un pasūtījuma apstiprināšana nenotiek automātiski. Lai paātrinātu procesu, jūs varat atsūtīt mums maksājuma uzdevumu (PDF formātā) ar mūsu kontaktformas starpniecību: https://punktid.lv/kontakti

Es veicu maksājumu ar bankas saites starpniecību, prece bija noliktavā, bet tā joprojām nav man nosūtīta. Kāpēc?

Pirmkārt, noteikti pārbaudiet sava e-pasta mēstuļu mapi, iespējams, ka jūsu pakalpojuma sniedzēja attiecīgā vēstule ir novirzīta uz turieni. Pēc maksājuma veikšanas noteikti nospiediet pogu “Atgriezties pie tirgotāja”, jo citādi banka mums nenosūta maksājuma apstiprinājumu un pasūtījums netiek noformēts līdz galam. Ja pasūtījumu joprojām nevarat atrast, tad sazinieties ar mums ar kontaktformas starpniecību: https://punktid.lv/kontakti

PRECES

Vai vienu kodu var lietot vairākas reizes?

Nē, visi kodi ir unikāli un lietojami tikai vienu reizi. Spēles tiek sasaistītas ar jūsu kontu, tāpēc spēli varēsiet vienmēr lejuplādēt un instalēt no jauna, neievadot kodu no jauna.

Man nepatīk spēle, kuru iegādājos. Vai es varu to atdot?

Pēc koda aktivizēšanas spēle tiek sasaistīta ar jūsu spēļu kontu un kodu otrreiz vairs aktivizēt nevar. Tāpēc koda atdošana pēc tā aktivizēšanas nav iespējama.

Cik ilgi ir derīgs aktivizētais kods?

Kodiem nav derīguma termiņa, varat tos aktivizēt sev piemērotā laikā.

BONUSA PROGRAMMA

Kā es varu uzkrāt Punktid.lv bonusa kredītu?

Lai krātu un lietotu bonusu, ir jāizveido Punktid.lv lietotāja konts. Bonuss uzkrāsies kontā arī tad, ja nebūsiet pirkuma veikšanas laikā iegājis savā lietotāja kontā. Šajā gadījumā, veicot pirkumu, ir vienkārši jāizmanto tā pati e-pasta adrese, ar kuru ir reģistrēts konts.

Kā es varu izmantot uzkrāto bonusa kredītu?

Lai izmantotu bonusu, jums ir jāieiet savā kontā. Tad, noformējot pasūtījumu, grozā veicat atzīmi, ka vēlaties kā maksāšanas veidu izmantot bonusu.

Man ir konts, un es veicu pirkumu, taču bonusu par pirkumu nesaņēmu. Kāpēc?

Veicot pirkumu, jūs bonusu nepelnāt šādos gadījumos:

1) Par pasūtījumu esat daļēji vai pilnībā norēķinājies ar Punktid.ee e-veikalā uzkrāto bonusu;
2) Veicot pasūtījumu, esat izmantojis atlaižu kodu;
3) Esat iegādājies preci, par kuru bonuss netiek piešķirts. Bonusu sistēmas izņēmumus varat redzēt šeit: https://punktid.lv/bonus-sistemas-iznemumi

PLAYSTATION / XBOX

Vai Latvijā ir iespējams izmantot “PlayStation” / “Xbox” kartes?

Gan “PlayStation”, gan arī “Xbox” piedāvā reģionālās kartes, un šobrīd tās Latvijas reģionu neatbalsta. Kā Latvijas lietotājam jums vienkārši jāreģistrē savs konts kādā no atbalstītajiem reģioniem.

Reģionus, kurus atbalsta “Xbox” atradīsiet šeit: https://www.xbox.com/en-GB/live/countries, bet izplatītākos “PlayStation” reģionus atradīsiet mūsu lapā https://punktid.lv/psn

Kā lai zinu, kāda reģiona “PlayStation”/”Xbox” karti iegādāties?

Sava “PlayStation” konta reģionu varat pārbaudīt lapā https://account.sonyentertainmentnetwork.com/ - ielogojieties ar savu PS kontu, izvēlieties “Account Details”, lapas apakšā ir lauks “Country/Region”, kurā norādīts jūsu “PlayStation” konta reģions. 

Pārbaudīt “Xbox” konta reģionu ir nedaudz sarežģītāk. Norādījumus, kā tas izdarāms, atradīsiet šeit: Kā izmantot Xbox Live Gold pakalpojumu Latvijā

Nejauši pasūtīju nepareizā reģiona kodu. Vai es to varu kaut kā apmainīt?

Ja esat pasūtījis kodu nepareizajam reģionam, tad “Xbox” kontā varat izmainīt savu reģionu. Norādījumus atradīsiet šeit: Kā izmantot Xbox Live Gold pakalpojumu Latvijā

“PlayStation” uz doto brīdi reģiona nomaiņu nepieļauj, taču ir iespējams izveidot pilnīgi jaunu kontu pareizajā reģionā.